onsdag 12 februari 2014

Bergvik skog förlorade FSC-certifikat

Nu är det sent igen.
Dagen har gått fort för att jag sov så länge, tolv och en halv timma totalt.
Drömde om torpet igen, det vi hade när jag var liten. Denna gången var det murat i slaggsten.
I verkligheten är det rött.
Ordnat med Miljöpartiets föreningsutvidgning, och med lite planer för årsmöte.
Läst på naturskyddsföreningens hemsida att Bergviks skog har förlorat sin FSC-certifikat för att de inte lever upp till certifikatet.
Inte knappt gjort något just för min skull, eller i min egen stillhet. Behövs ju inte alltid heller. Kanske ljög jag just, har ju varit på al-anonmöte. Väldigt viktigt just för min skull. Men det jag längtar efter är träningen och naturen, skogen.
Imorgon är jag kallad på lönearbete. Det är både tvunget och efterlängtat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar